Get Adobe Flash player
Strona główna Allegro Regulamin aukcji

Regulamin Naszych Aukcji



Kupując na naszych aukcjach godzisz się na warunki opisane poniżej.

§1
Termin na zrealizowanie zamówienia wynosi siedem dni roboczych - okres ten jest liczony od dnia otrzymania zapłaty na konto lub też deklaracji zapłaty przy odbiorze. W termin ten, nie jest wliczony czas przesyłki. Aktualnie wysyłki paczek za pobraniem odbywają się na bieżąco, paczek opłaconych przelewami następnego dnia po zaksięgowaniu przelewu na koncie.

§2
Tuż po licytacji towaru, prosimy o potwierdzenie zakupu poprzez email, który będzie zawierał nazwę użytkownika z Allegro, adres na który ma zostać wysłana paczka oraz formę płatności. Wypełnij formularz dostawy .
W przypadku firm i instytucji chcących otrzymać fakturę VAT, niezbędne jest przesłanie emailem lub faksem dokładnych danych firmy, umożliwiających nam wystawienie faktury VAT.
Klienci indywidualni otrzymują fakturę VAT detaliczną, paragon fiskalny zostaje w TADO wraz z kopią faktury.
TADO zastrzega sobie możliwość rozpisania na fakturze osobno kosztów obsługi transakcji i wartości kupowanego(ych) urządzenia(eń). Łączna wartość nie przekracza jednak ustalonej wartości zamówienia.

§3.
Jeżeli przelew będzie realizowany przez osobę trzecią, także prosimy o taką informację. Na pewno uda nam się wtedy szybciej zidentyfikować wpłatę.

§4.
Za szkody powstałe w trakcje transportu, winę ponosi firma przewozowa, do której prosimy zgłaszać reklamację. My gwarantujemy wysłanie towaru nieużywanego, zgodnego z Państwa oczekiwaniami i opisem na aukcji.

§5.
Koszt wysyłki zazwyczaj podany jest na aukcji.

§6.
Nieodebranie przesyłki płatnej przy odbiorze wiąże się z komentarzem negatywnym. Jest to automatycznie traktowane, jako rezygnacja z zakupu, co wiąże się ze zgłoszeniem do Zespołu Allegro w celu zawieszenia konta kupującego.

§7.
Mogą się zdarzyć kilkudniowe braki w dostępności towaru na naszych aukcjach. Dlatego przed licytacją proszę sprawdzać dostępność towaru.

§8.
Pamiętaj, licytując towary na naszych aukcjach, automatycznie akceptujesz powyższe zasady zakupów.

§9.
Reklamacje i zwroty.
Zwroty - jeżeli po otrzymaniu paczki zawierającej towar, napotkają Państwo niezgodność pomiędzy towarem zamówionym a otrzymanym, prosimy o informacje na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. wraz z informacją o tym który z wysłanych towarów do Państwa nie jest zgodny z zamówieniem bądź jest uszkodzony. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 dotyczącej ochrony niektórych praw konsumentów, towary można zwrócić do nas w przeciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania konkretnej przyczyny. Towar musi być jednak zwrócony w stanie nienaruszonym wraz z oryginalnym paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Oznacza to zachowanie oryginalnego opakowania w stanie nienaruszonym. Nie pokrywamy kosztów transportu za odesłane towary.
Prosimy także o pełną informację z numerem konta, na który miała by być zwrócona zapłata za towar. Przypominamy, iż przy zwrocie towaru, przelew na konto, nie będzie opiewał kwoty przesłania i zwrotu towaru.
Reklamacje - przy otrzymaniu towaru wadliwego, uszkodzonego, lub braku części towaru prosimy o kontakt z nami pod adresem mailowym: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dokładnymi informacjami o tym jak towar jest uszkodzony, gdzie powstało uszkodzenie, jakiej części towaru brakuje oraz jaką najlepszą drogą wg zamawiającego będzie rozwiązanie reklamacji. w odpowiedzi na informacje o reklamacji, uzyskają Państwo dokładne informacje dotyczące wymiany towaru reklamowanego, adresu na który towar winien być odesłany oraz czasu załatwienia reklamacji.

§10.
Wysyłka odbywa się 5 razy w tygodniu, w dni robocze około godziny 13-14. Paczki są zatem wysyłane na bieżąco.

§11.
Komentarze do transakcji wystawiamy jako drudzy raz w tygodniu.

§12.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kierowanie reklamacji bezpośrednio na pocztę lub spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (w przypadku wysyłki firmą spedycyjną). Mimo przykładania najwyższych starań do zabezpieczenia przesyłki nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkiego. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu.

§13.
Gwarancja.
Podstawą do uznania roszczeń gwarancyjnych jest dowód zakupu towaru (faktura, lub paragon), oraz karta gwarancyjna.
Dokumenty te przychodzą razem z towarem i przyjęciem towaru potwierdzacie Państwo, że znajdowały się one w przesyłce.
Warunki gwarancji określa producent danego towaru. Gwarantem jest również producent. Informacja o punktach serwisowych, do których należy przesłać reklamowany towar znajduje się w instrukcji dołączonej każdorazowo do sprzedawanego produktu lub na karcie gwarancyjnej.
Naprawy gwarancyjne mogą być realizowane wyłącznie w autoryzowanych i uprawnionych do takich napraw punktach. Jakiekolwiek naprawy we własnym zakresie, przeróbki, ingerencja do wnętrza maszyny osób nieuprawnionych, wykorzystywanie niezgodne z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi powodują utratę gwarancji.
Koszty związane z wysyłką określa producent (szczegóły w książce gwarancyjnej).
W wypadku trudności ze znalezieniem autoryzowanego serwisu lub jakichkolwiek wątpliwości nasi wykwalifikowani serwisanci służą Państwu pomocą.

§14.
Ochrona prywatności.
Dokonanie zakupów wymaga podania podstawowych informacji osobowych. Składając zamówienie automatyczne wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych w związku z realizacją wyłącznie danego zamówienia. Istnieje jednak możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych (informowanie o promocjach lub nowościach). W każdym przypadku przysługuje Państwu oczywiste prawo do wglądu i poprawiania danych oraz do wycofana danych z naszej bazy. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.

§15.
Postanowienia końcowe.
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów i zmian. Sklep Allegro TADO nie wypożycza oferowanego sprzętu do testowania i z tego powodu klient nie może odstąpić od umowy kupna.


 

Lista producentów, których asortymentem dysponujemy znajduje się poniżej.

Wybierz z naszej oferty producenta, którego asortyment chcesz poznać: